Kåret 3 ganger til beste skandinaviske hudpleiemerke!

Retur og Reklamasjon

Retur

Hvis 30 dager har gått siden kjøpet, kan vi ikke gi deg pengene tilbake eller bytte varen. For at retur skal bli godkjent, må varen være ubrukt, uåpnet og i samme stand som du mottok den og i originalemballasjen.
Hvis det er en reklamasjonssak, at produktet er ødelagt eller har mangler eller feil, kan vi erstatte produktet og sende nytt eller gjøre en refusjon.

 

Refusjon og reklamasjon

Hvis det er noe feil med produktet du har mottatt kan du sende oss en epost til info@marinamiracle.com og vi vil finne en løsning. Varen må ofte sendes i retur til oss ved reklamasjonssaker. Når varen er mottatt og kontrollert av oss, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt din returnerte vare og om vi godtar reklamasjonen. Vi kan enten refundere deg for varen eller sende deg en ny vare. Dette avtaler vi med deg på forhånd.

 

Sen eller manglende refusjon

Hvis du ikke har mottatt din avtalte refusjon, må du først sjekke bankkontoen igjen. Husk at det kan ta opp til 4 virkedager å få tilbakebetalt pengene. Noen kan ha lengre behandlingstid før en refusjon gjennomføres, ta da kontakt med banken din for å sjekke hvorfor det tar lang tid.

Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt tilbakebetalingen din, kan du kontakte oss på info@marinamiracle.com og vi vil hjelpe deg.

  

Bytte av varer

Send oss en epost til info@marinamiracle.com hvis du ønsker å bytte et produkt eller hvis du har kjøpt feil produkt. Vi kan ikke bytte varer som er åpnet eller brukt.

 

Frakt av returvarer

Bruk denne adressen for å sende produkt(er) tilbake til oss:

Marina Miracle
Bjørnsons vei 6a
3117 Tønsberg 

Vi kan også sende en returetikett til din epost som du printer ut selv. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar en tilbakebetaling, vil kostnadene for frakt bli trukket fra refusjonen: 49,- kr.

Marina Miracle vil alltid gjøre sitt beste for at du som kunde skal bli fornøyd og ha en trygg og god kundeopplevelse.